Приймаємо дзвінки з 9.00 до 18.00
Пн.-Пт. 9:00 - 20:00
Сб. 11:00 - 17:00
cart icon

Умови повернення та обміну

Товар, замовлений у нас, ви можете повернути/обміняти протягом 14 днів відповідно до закону України “Про захист прав споживача”, якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172.

Умови для повернення / обміну товару:

  • Товар має бути повністю укомплектований
  • Наявність неушкодженого оригінального пакування та ярликів
  • Збереження товарного вигляду – відсутність слідів експлуатації та дефектів (подряпини, тріщини, удари тощо)

Перед тим, як повернути товар, необхідно зв’язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або ж у пункті самовивозу (тільки Київ).

Повернення через Нову пошту

  • Товар можна повернути протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
  • Для відправки товару необхідно за телефоном (044) 333 72 78 отримати реквізити для відправки повернення у консультанта.
  • Покупець оплачує пересилання товару.
  • Після відправлення товару необхідно за телефоном (044) 333 72 78 повідомити консультанту номер декларації.
  • Після повернення товару за умови збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей здійснюється повернення грошових коштів протягом 14 днів після відправки.

Повернення у Києві:

  • Повернення в Києві здійснюється тільки в пункті самовивозу протягом 14 днів з моменту покупки.
  • Перед тим, як повернути товар, необхідно зв’язатися з консультантом за телефоном (044) 333 72 78 і оформити заявку на повернення.
  • Після повернення товару за умови збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей здійснюється повернення грошових коштів способом, аналогічним до способу оплати, у день повернення або, у разі відсутності грошей у касі, протягом 7 банківських днів.

Зверніть увагу:

  • У разі повернення товару неналежної якості, компанія бере на себе витрати за пересилку. Для цього, необхідно надати чек за пересилання товару.
  • Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, компанія змушена відправити його назад за рахунок покупця.
  • Повернення грошових коштів, у разі відправки товару через Нову пошту, здійснюється на розрахунковий рахунок покупця.
  • Якщо товар пошкоджений або не працює, обмін або повернення товару можливий тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Шановні клієнти

у зв`язку з великим навантаженням немає можливості відповідати на всі телефонні дзвінки, тому просимо Ваші запити надсилати на месенджер

Запити будуть оброблятися в порядку черги.
Дякуємо за розуміння!
Код:
Всі результати пошуку