Умови повернення та обміну
Товар, замовлений у нас, ви можете повернути/обміняти протягом 14 днів відповідно до закону України “Про захист прав споживача”, якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172.
Умови для повернення / обміну товару:
- Товар має бути повністю укомплектований
- Наявність неушкодженого оригінального пакування та ярликів
- Збереження товарного вигляду – відсутність слідів експлуатації та дефектів (подряпини, тріщини, удари тощо)
Перед тим, як повернути товар, необхідно зв’язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або ж у пункті самовивозу (тільки Київ).
Повернення через Нову пошту
- Товар можна повернути протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
- Для відправки товару необхідно за телефоном (044) 333 72 78 отримати реквізити для відправки повернення у консультанта.
- Покупець оплачує пересилання товару.
- Після відправлення товару необхідно за телефоном (044) 333 72 78 повідомити консультанту номер декларації.
- Після повернення товару за умови збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей здійснюється повернення грошових коштів протягом 14 днів після відправки.
Повернення у Києві:
- Повернення в Києві здійснюється тільки в пункті самовивозу протягом 14 днів з моменту покупки.
- Перед тим, як повернути товар, необхідно зв’язатися з консультантом за телефоном (044) 333 72 78 і оформити заявку на повернення.
- Після повернення товару за умови збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей здійснюється повернення грошових коштів способом, аналогічним до способу оплати, у день повернення або, у разі відсутності грошей у касі, протягом 7 банківських днів.
Зверніть увагу:
- У разі повернення товару неналежної якості, компанія бере на себе витрати за пересилку. Для цього, необхідно надати чек за пересилання товару.
- Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, компанія змушена відправити його назад за рахунок покупця.
- Повернення грошових коштів, у разі відправки товару через Нову пошту, здійснюється на розрахунковий рахунок покупця.
- Якщо товар пошкоджений або не працює, обмін або повернення товару можливий тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.